The 2012 Teen Choice Awards And Other News

July 23rd, 2012 // 278 Comments

- Tired of shootings and Joe Paterno? Breasts are here. [theCHIVE]

- Are Blake Lively and Ryan Reynolds staging paparazzi photos? More importantly, do they want one where a crazed fan grabs her breasts and runs off? I know a guy. [Lainey Gossip]

- Aaron Paul: The Greatest Price Is Right Contestant Ever? [BuzzFeed]

- They found Katherine Jackson because she wasn’t even missing. [Dlisted]

- Is Hilary Duff on the same weight loss plan as Jessica Simpson? [Popoholic]

- If so, again, neither one should look at Alessandra Ambrosio already wearing a two-piece. Ever. [Hollywood Tuna]

- Anderson Cooper wants to have sex with the Oscar statue. That’s gotta be what’s happening here. [TooFab]

- The Dark Knight Rises has a porn parody already. [DrunkenStepfather: Site is NSFW]

- Scott Ian is a gun-lover making a whole lot of sense about the Colorado shooting. [Starpulse]

- YouPorn wants to teach Fred Willard about the joys of Internet porn and restores my faith in America. [FilmDrunk]

- The Muppets tell Chick-fil-A to eat a dick. [HuffPost Entertainment]

Follow The Superficial on Facebook || Twitter || Mobile

Photos: Getty, Splash News

superficial

  1. JoJo Cleavage Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    No

    • Frankw

      I sense intense gayness here…

      • nice

        Just good taste. She looks trashy.

      • kimmykimkim

        Bitch has a manface. Who’s the gay one now, ya big ol’ queen?

      • Frankw

        Manface? That’s subjective. And I’d bet cash that ALL my girlfriends are girls you’d want, and couldn’t have. That there is ALL woman. And wouldn’t look twice at you if you COULD be in the vicinity…

      • Frankw

        I just saw. Kimmykimkim? You’re a girl, right? So how do YOU know what a Man likes? Uh, Butch much?

      • USDA Prime McBeef

        kimmy knows what the beef wants.

      • kimmykimkim

        And the Beef knows that Kimmy isn’t butch. And I’m gonna go ahead and say I’m hotter than Jojo. EASILY! Beef is hotter than Jojo. Yep, said it. Don’t care. Don’t care how that makes me “look”. Ok, Fredw? If you wanna fuck chicks with ugly faces that’s your problem.

      • USDA Prime McBeef

        I’m hotter than JoJo? *blushing*

      • Frankw

        Uh, and it’s Frankw. Ok, Kankerkankkank? Lol…

      • Frankw

        Yeah, Kanker. I’m sure you’re hotter. That’s why you’re here, right? Lol…

      • kimmykimkim

        Lol! Oh Fred. Ya see, dear, I don’t suck dick to move up in the world. That’s why I’m “here”. Why are you here, Fred? What about all your girlfriends? I can’t believe they’re not vying for a position on that needle dick.

      • Frankw

        Even more amazing is how you can see the size of my dick through the comments section of a gossip site on the internet. Lol. I’m gonna leave your little mind to it, Kummy. That is all…

      • kimmykimkim

        Fred, you truly are hilarious. And I’m not just talking about the fact that you’re practically blank down there, like a Ken doll. That’s just the sprinkles on top.

  2. Nina Dobrev Cleavage Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    Yes, with no head.

  3. Taylor Swift Cleavage Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    Shit. Yes, and fuck you.

  4. Lea Michele Cleavage Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    ehhh, no

  5. Demi Lovato Side Boob Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    no. legs look like drumsticks.

  6. Taylor Swift Cleavage Teen Choice Awards
    kkk
    Commented on this photo:

    got tits?

  7. Selena Gomez Cleavage Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    no. face like a 14 year old. beiber tainted.

  8. Nina Dobrev Cleavage Teen Choice Awards
    kkk
    Commented on this photo:

    is she part somalian ? her head is too small for her body, it looks weird

  9. Kathryn McCormick Cleavage Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    maybe, need a different angle.

  10. Ian Somerhalder Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    all fucking day

  11. Lea Michele Cleavage Teen Choice Awards
    kkk
    Commented on this photo:

    she looks good here

  12. Kristen Stewart Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    yep. and she’s not smiling so double yep.

  13. Justin Bieber Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    no, i like longer hair on chicks.

  14. Hayden Panettiere Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    nooope.

  15. Demi Lovato Side Boob Teen Choice Awards
    kkk
    Commented on this photo:

    her legs are in christina aguilera territory

    she has a pretty face though

  16. Zac Efron Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    nooope.

  17. Selena Gomez Cleavage Teen Choice Awards
    kkk
    Commented on this photo:

    she’s hot but shouldn’t wear pink cause it makes her look like a little girl

  18. Pauly D Flexing Bicep Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    ahh, fuck no. even if i was trashy slut, no.

  19. Taylor Lautner Kristen Stewart Robert Pattinson Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    yes, yes, no

  20. Kristen Stewart Teen Choice Awards
    kkk
    Commented on this photo:

    she looks good

  21. Nina Dobrev Cleavage Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    ahh, now we’re just recycling. that’s good i was getting tired.

  22. Kathryn McCormick Cleavage Teen Choice Awards
    USDA Prime McBeef
    Commented on this photo:

    yeah that’s the other angle. no.

  23. Taylor Lautner Kristen Stewart Robert Pattinson Teen Choice Awards
    kkk
    Commented on this photo:

    you can tell they’re all sick of each other by now

    • mamamiasweetpeaches

      One Day one of them will write a book about how bad the other two were in bed. LOL LOL LOL

  24. JoJo Cleavage Teen Choice Awards
    SIN
    Commented on this photo:

    Oh Hell Yes!!

  25. Nina Dobrev Cleavage Teen Choice Awards
    kkk
    Commented on this photo:

    she has the most boring face i’ve ever seen

  26. Demi Lovato Side Boob Teen Choice Awards
    kkk
    Commented on this photo:

    her tit looks like a roll

  27. Selena Gomez Cleavage Teen Choice Awards
    kkk
    Commented on this photo:

    ugh go back to black hair

  28. Nina Dobrev Cleavage Teen Choice Awards
    SIN
    Commented on this photo:

    Messed up dress and someting weird about her body, could be the head size or just the ugly dress.

  29. Kristen Stewart Teen Choice Awards
    kkk
    Commented on this photo:

    stop getting high before award shows

  30. JoJo Cleavage Teen Choice Awards
    kkk
    Commented on this photo:

    tony would love this

  31. Demi Lovato Side Boob Teen Choice Awards
    Commented on this photo:

    I guarantee she’s a freak.

  32. Justin Bieber Teen Choice Awards
    kkk
    Commented on this photo:

    Fuck you!

  33. Demi Lovato Side Boob Teen Choice Awards
    SIN
    Commented on this photo:

    No, No and HELL NO!!

  34. Selena Gomez Cleavage Teen Choice Awards
    SIN
    Commented on this photo:

    Just how gay is USDA Prime McBeef?

  35. Ian Somerhalder Teen Choice Awards
    SIN
    Commented on this photo:

    Yup. UDSA is a flaming homo.

  36. JoJo Cleavage Teen Choice Awards
    vgrly
    Commented on this photo:

    She looks like a jersey shore castmate.

  37. Demi Lovato Side Boob Teen Choice Awards
    vgrly
    Commented on this photo:

    Even the side boob can’t save this look.

  38. Kristen Stewart Teen Choice Awards
    vgrly
    Commented on this photo:

    Digging the leather.

  39. Ian Somerhalder Teen Choice Awards
    Commented on this photo:

    i thought Greg Giraldo was dead?

  40. Ian Somerhalder Teen Choice Awards
    vgrly
    Commented on this photo:

    Calling Chris Hanson….

  41. Taylor Lautner Kristen Stewart Robert Pattinson Teen Choice Awards
    vgrly
    Commented on this photo:

    The wolverrine wants his beard back.

  42. Nina Dobrev Cleavage Teen Choice Awards
    vgrly
    Commented on this photo:

    Unflattering shot. Line backer shoulders going on here.

  43. Taylor Swift Cleavage Teen Choice Awards
    vgrly
    Commented on this photo:

    I feel like these girls are dressed for prom?

  44. Kristen Stewart Robert Pattinson Teen Choice Awards
    vgrly
    Commented on this photo:

    Cute. They match.

  45. Nina Dobrev Cleavage Teen Choice Awards
    Commented on this photo:

    she could pass as JLoveH’s jacked-faced little sister.

  46. JoJo Cleavage Teen Choice Awards
    vgrly
    Commented on this photo:

    I would be mad too if someone called me Deena.

  47. Taylor Swift Cleavage Teen Choice Awards
    Commented on this photo:

    as long as you brace yourself for whats NOT under that padded bra…. still, gotta be a YES.
    Bonus: You get a song about you.

  48. Justin Bieber Teen Choice Awards
    Commented on this photo:

    Not Pictured: Usher with his back turned to Bieber.

  49. Ian Somerhalder Teen Choice Awards
    vgrly
    Commented on this photo:

    I think he was borned with that smirk on his face and he will leave this earth with that smirk. Unfortunate, he needs to loose the blush.

  50. Lea Michele Cleavage Teen Choice Awards
    Commented on this photo:

    tell her she’s better than Streisand, and she’ll do anal.

Leave A Comment