The Crap We Missed – Monday 8.25.14

August 25th, 2014 // 3 Comments

[Ed. Note: So it's 7:15 PM EST, and our server just now started working. Or at least enough for me to type this and then presumably crap out, so my apologies for the ensuing shooting spree if that happens. Anyway, I'll shut up now and gun up this post Photo Boy finished hours ago before we disappear into the ether again. There are other worlds than this... - SW]

Welcome to Monday’s The Crap We Missed which, judging by our server performance, you’ll probably never see. So, if you’re somehow reading this Obama’s Secret Muslim Socialist Society meetings are every Tuesday at 9PM at your local vegan cafe, bring donuts!, please enjoy all of the nipples, butts, and Simon Cowell walking by an old dude’s naked scrotum I managed to jam onto our site before it shit itself and died.

What do you mean why don’t we use all this tit money to get our shit fixed? Psh, you guys and your valid solutions to problems,

- Photo Boy

Photo: AKM-GSI, Fame/Flynet, INFphoto, Pacific Coast News, Splash News

superficial

  1. Simon Cowell Lauren Silverman Nude Beach
    ^@&%#
    Commented on this photo:

    oh hey it’s simon cow – what the fuck?

  2. Britney Spears Nipples No Bra Saggy Boobs Legs Short Shorts Derpface
    Commented on this photo:

    “That’s the last time I go to one of them gor-mett places. It’s supposeta be French food but there weren’t no French fries!”

  3. Kim Kardashian Cleavage Bra Hanging Out Buttons Undone On Dress Holding Norths Hand
    Marketing Mike
    Commented on this photo:

    I was going to make fun of how she dressed her kid,
    but those “pre-worn” designer kiddie pants probably
    cost $200.

  4. Zoe Saldana Cleavage Pregnant Belly Tank Top
    Commented on this photo:

    That dude’s gonna be pissed off when her baby comes out four feet tall and blue.

  5. Paramore Lead Singer Butt Tight Jeans Leeds Festival
    Commented on this photo:

    I was going to say that this looks like the poor man’s Ke$ha, but then Ke$ha’s already the poor man’s version of something.

  6. Coco Nipples See Through Shirt Instagram
    Commented on this photo:

    Ten seconds ago, the front wheels were straight

  7. Kaley Cuoco Cleavage Bra See Through Shirt Instagram
    Hmm
    Commented on this photo:

    This chick does not deserve more than $10/hr to be on that show. Talentless, the entire rest of the cast does all the work.

  8. Coco Nipples See Through Shirt Instagram
    Commented on this photo:

    shes a cartoon.
    a very self obsessed delusional cartoon.
    does anyone else ever post pics of her body online besides her?

  9. Serena Williams Huge Butt Yoga Pants Arthur Ashe Kids Day
    Hmm
    Commented on this photo:

    Speaking of nutsacks…

  10. Kaley Cuoco Cleavage Bra See Through Shirt Instagram
    Commented on this photo:

    I have no idea who she is, but I’d hit it.

  11. Kylie Jenner Sports Bra Instagram
    Hmm
    Commented on this photo:

    She always seems catatonic and like not much is going on up there in her head.

  12. Matt LeBlanc Drunk Smoking Cigarette WME Emmy Party
    Hmm
    Commented on this photo:

    That suit, wow, just wow.

  13. Crystal Hefner Cleavage Nipple No Bra Tank Top Instagram
    Commented on this photo:

    You mean he still hasn’t made it across the room??? Come on Hef, it’s only 10 feet. Suck it up man, It doesn’t take 3 weeks for crying out loud. You still got the noose right?

  14. Cole Frate Famke Janssen Riding Tandem Bicycle
    Hmm
    Commented on this photo:

    Holy shit, this is like every hipster stereotype thrown into one single photo. This should be in an art gallery and put in text books to show people what true douchebaggery looks like.

  15. Kim Kardashian Cleavage Bra Hanging Out Buttons Undone On Dress Holding Norths Hand
    Hmm
    Commented on this photo:

    “Goddamn it, how much longer do I have to spend with this kid and pretend I care about her? Take the damn picture already so I can give her back to the nanny.”

  16. Jessie J Butt Tight Pants MTV Video Music Awards
    Commented on this photo:

    Damn, did the Joker have a daughter??

  17. Rumer Willis Nipples Midriff Tank Top
    Hmm
    Commented on this photo:

    When you are already fighting desperately to register as average on the scale of attractiveness, do you really think it is wise to adorn your body with huge shitty tattoos?

  18. Natasha Henstridge Cleavage Spandex Dress Entertainment Weekly Pre Emmy Party
    Hmm
    Commented on this photo:

    Still good.

  19. Zoe Saldana Cleavage Pregnant Belly Tank Top
    Michael
    Commented on this photo:

    Eh, not bothered by her at all. She played Gamora in “Guardians of the Galaxy” (to a T) and, unlike Mila Kunis, doesn’t look ruined after getting knocked up.

  20. Kristin Cavallari Tight Dress ABC Studios
    Michael
    Commented on this photo:

    She’s starting to look like Sarah Jessica Parker. OOF!

  21. Lena Dunham Blonde Hair Variety And Women In Film Emmy Nominee Celebration
    Michael
    Commented on this photo:

    I would pay Jim Florentine $1 million to rip this bitch on “Comedy Metal Midgets.” Can’t believe she has a fanbase. I can’t even believe that Howard Stern once bashed her (for good reason) and is now starfucking her like every other celebrity he attacked. The world is F-U-C-K-E-D!

    Give me that piece of shit show’s co-star Allison Miller any day of the week.

  22. Britney Spears Nipples No Bra Saggy Boobs Legs Short Shorts Derpface
    Durrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Commented on this photo:

    In Agoura with a sign behind her clearly saying “Westlake Village”.

  23. Mickey Rourke Wig Insane Hairline
    ^@#&*%!
    Commented on this photo:

    Alfred Molina back there is going to be his Jonah Hill.

  24. Lena Dunham Blonde Hair Variety And Women In Film Emmy Nominee Celebration
    MIRV
    Commented on this photo:

    Terrible, if she manages to lose weight/look and dress halfway decent/stop shoving herself in front of cameras looking like sh*t she’ll lose her fanbase…so no end in sight, I’m afraid.

  25. Madonna Dude Helping Her Stretch Groin On Yacht
    karen
    Commented on this photo:

    “We’re gonna need a bigger razor…”

  26. Sarah Jessica Parker Nordstrom Fall Collection Launch
    P. Francis
    Commented on this photo:

    “It’s just a sprain, it’s not broken! Don’t shoot! Don’t shoot!”

  27. Mila Kunis Huge Pregnant Belly Mom Boobs Tank Top Yoga Pants
    Commented on this photo:

    Shut up Meg.

  28. Enter Shikari Mouth Blown Open By Wind Leeds Festival
    Hmm
    Commented on this photo:

    Making fun of Mayweather’s inability to read to his face was a bad idea in retrospect.

  29. Sarah Jessica Parker Nordstrom Fall Collection Launch
    why
    Commented on this photo:

    Why doesn’t she just get a nose job? She has the money. No one would fault her for it. Surely she has a deviated septum anyway….

  30. Michelle Hunziker Butt Bikini Tomaso Trussardi
    Commented on this photo:

    What the hell is she holding, a baby Lion?

  31. Kaley Cuoco Cleavage Bra See Through Shirt Instagram
    Commented on this photo:

    yes an editing feature

  32. Kaley Cuoco Cleavage Bra See Through Shirt Instagram
    Commented on this photo:

    TBH I actually thought this was Allison Mack before I saw the credits. amazing. BTW I think AM is attractive.

    due to the editing feature. and it is easier to sign in here. highly unlikely I will be using my other name:Emma Watson’s Vagina for awhile.

  33. Kaley Cuoco Cleavage Bra See Through Shirt Instagram
    Huh?!?
    Commented on this photo:

    I think Big Bang Theory would have made it through half of their first season without this chick. I have seen approximately 3.5 episodes total, counting all the times I came across the show and didn’t leave because she looked particularly hot.

    I assume that is true of many viewers, because it sure as s**t can’t be the witty dialogue. Hell…same idea got me hooked on Saved By the Bell when I was old enough to know better

  34. Taryn Manning Cleavage Entertainment Weekly Pre Emmy Party
    Commented on this photo:

    these girls are a dime a dozen.

  35. Simon Cowell Lauren Silverman Nude Beach
    Commented on this photo:

    “Cock, cock, cock…cock…”
    “Shut up, Simon.”

  36. Enter Shikari Mouth Blown Open By Wind Leeds Festival
    Commented on this photo:

    “I warned you your face would stick like that.”

  37. Mickey Rourke Wig Insane Hairline
    Commented on this photo:

    This is just sad, man.

  38. Kaley Cuoco Cleavage Bra See Through Shirt Instagram
    Commented on this photo:

    Those two people were never seen again. Ryan gets lonely down in his basement.

  39. Madonna Dude Helping Her Stretch Groin On Yacht
    Commented on this photo:

    Circa. 2055: “And that, children, is why there are no more fishies, sharks, nor dolphins in the sea.”

    The End.

  40. Simon Cowell Lauren Silverman Nude Beach
    Commented on this photo:

    What the fuck? No warning for man ass and balls, but you pink star out any sign of nipple or vag? Sexism!

  41. Sofia Vergara Cleavage Boob Window Shirt
    Commented on this photo:

    Almost 20 years older than I am and still so beautiful. I want to bury my face in those beautiful melons.

  42. Madonna Dude Helping Her Stretch Groin On Yacht
    Commented on this photo:

    Looks like Ibiza’s in Madonna! Am I right, folks?

  43. Kylie Jenner Sports Bra Instagram
    Commented on this photo:

    Getting ready to text at the 9/11 memorial.

  44. Sarah Jessica Parker Nordstrom Fall Collection Launch
    Commented on this photo:

    Not a good look.

  45. Kaley Cuoco Cleavage Bra See Through Shirt Instagram
    ThrewUpInMyMouth
    Commented on this photo:

    “It puts the lotion on its skin or it gets the goddamn reruns!”

  46. Geena Davis National Womens History Museum and Glamour Magazines 3rd Annual Women Making History Brunch
    Commented on this photo:

    Still would.

  47. Serena Williams Huge Butt Yoga Pants Arthur Ashe Kids Day
    ThrewUpInMyMouth
    Commented on this photo:

    Damn, no wonder is always posting mostly naked pictures!

    She’s ugly as sin with clothes on!

  48. Kylie Jenner Sports Bra Instagram
    ThrewUpInMyMouth
    Commented on this photo:

    If you say to a Kendull, “We’re having a moment of silence for Feguson.”

    WHY are you surprised she thought that meant, “No speaking, only texting.” ?

  49. Enter Shikari Mouth Blown Open By Wind Leeds Festival
    ThrewUpInMyMouth
    Commented on this photo:

    Rapper Elephunt Mann ?

Leave A Comment