Jessica Simpson loves baby nephew Brooklyn Mogwai (Close enough)

November 22nd, 2008 // 35 Comments

Jessica Simpson took time off from eating bread crumbs down by the lake to let the world know how adorable her new nephew Bronx Mowgli Wentz is. According to People:

“Bronx is beyond precious. I’m over the moon with joy,” the singer said Friday. “Life is a beautiful miracle. Ashlee and Pete are healthy, happy, and enjoying every moment.”

She then added: “If anyone sees Tony Romo, tell him it’s safe to come home. I was only joking when I said I spent the entire night crying and pouring my birth control pills down the toilet. – - Or was I?” *wink*

superficial

  1. Smitherson

    Primero.

  2. LivewireT

    Hey Fish–The kid’s name is Bronx, not Brooklyn

    I think I’ll name my kid Harlem and keep the trend going…

  3. ChuckleHead

    I hope Brooklyn Mongoloid spits up all over Auntie Jessica’s sweater.

  4. Pathetic Worm

    What’s in the bag… a Bukkake Mugwump?

  5. It's Me Fuckers!!

    These fucktards should be STOPPED from breeding and populating the world. Don’t any of these people know about BIRTH CONTROL?? There is no fuckin excuse why there are so many accidental pregnancies and births. These fuckers have enough money for birth control. Stupid cunts.

  6. bob the builder

    #5, chillout. So they named the baby something stupid–get over it. Procreating is an inalienable right. Oh yeah, and Pete Wentz went to my GF’s high school, met them both at a party. They’re both very humble and kind individuals. You, yes YOU, seem to be hateful fucktard deserving to be stripped of reproducing.

  7. CaptainMorgan

    Looks like a pretty swank trailer park. Jess is blending in nicely.

  8. Friends play an important part in our life. I find many nice friends at the millionaire & celebrity dating club ^^^^^^MillionaireLoving. C O M^^^^^^. They are honest and humorous. It is a nice site. Hope you can find more wealthy friends there.

  9. jei

    lol brooklyn, bronx whatever it is, oh maybe.. harlem?

  10. alien spawn

    She is going to be reported for using her secret car key communicator in public when she gets back from orbiting the moon.

  11. FingerBang

    I’d like to give her the ol’ dirty sanchez

  12. Tina

    Mogwai hahaha well they are much cuter than any newborn I’ve ever seen, so sure why not.

    Fish, is the GW helping you post today? You must be hungover… agaaaain

  13. Homer J

    Bronx Mudpie Oogabooga

  14. sunshine

    “bread crumbs down by the lake. . .” hahaha, you quack me up!

  15. Mike

    Bob the Backpacker: I used the same urinals as the Dallas Cowboys players did in the locker room! I’m as cool as you! By the way, stupid people breed at a rate 10x those of ‘average’ intelligence. I bet you can’t wait to start paying for it under the ‘free’ health system about to come about.

    By the way, where’s my fucking check Obama?

  16. Stupid people have to keep breeding, or they’d have to get a job instead of cashing those welfare checks.

  17. jack the ripper

    I thought the little spawns name was Chinatown?

  18. Rosa

    She has slender figure and is so hot…I’m a hip chick and interested in exotic things, I have my photos on ???INTERRACIALLOVING.COM???. If u want to chat with me, just find me out.

  19. Groucho

    Brooklyn is actually a much better name. Brooke Lynn, two nice girl names combined.

    Oh, it’s a boy? Well, Bronx is still a stupid name.

  20. dragon43078

    Lots of titties for the young one to cose from.

  21. Robert

    Am I the only one that noticed the initials?

    BMW?

    Seriously?

  22. What else can she do?
    HE’S TO YOUNG FOR HATING HIM, folks!!

  23. Urbanspaceman

    I’m glad to hear that Pete’s doing OK.

  24. #22 coincidence? or being so calculated on being a celebrity …

  25. Diana

    That worm of a family is going to use that baby to get as much attention as they can.

  26. Ben

    I wonder will this trailer trash chick learn how to use birth control.

  27. Bronx? Geez, I thought Lesbia was bad or Tarantula. Bronx is pretty bad. That kids probably going to have to prove he’s as tough as his name. Sad.

  28. Rhode Island

    They should have named the little homo Botswana. Diversity is good. Just take a look at Detroit and Newark

  29. jmp

    Looks like Bronx Mowgli has joined the evergrowing group of people who hate his name.

    http://www.weeklyworldnews.com/headlines/bronx-mowgli-also-hates-name/

  30. edamame

    Put down the fucking Smart Water, Jessica…it won’t help you get smarter. (so gullible!) Jennifer Aniston (who is banging the shit out of John Mayer) makes money every time you drink it.

  31. DesireeUrie

    Umm,#1: The kid’s name is Bronx Mowgli,#2: I kinda agree they do have the money maybe they should wake up and stop being stupid & #3: I am a huge Jessica Simpson fan,but,Ashlee,she is stupid. 31,that’s kinda mean,I’m underage and I can see that,so I suggest you don’t write things like that were kids can see it.

  32. Desiree

    Umm,#1: The kid’s name is Bronx Mowgli,#2: I kinda agree they do have the money maybe they should wake up and stop being stupid & #3: I am a huge Jessica Simpson fan,but,Ashlee,she is stupid. 31,that’s kinda mean,I’m underage and I can see that,so I suggest you don’t write things like that were kids can see it.

  33. Desiree

    Umm,#1: The kid’s name is Bronx Mowgli,#2: I kinda agree they do have the money maybe they should wake up and stop being stupid & #3: I am a huge Jessica Simpson fan,but,Ashlee,she is stupid. 31,that’s kinda mean,I’m underage and I can see that,so I suggest you don’t write things like that were kids can see it.

  34. Desiree

    Sorry about so many comments,I presses Enter too many times,lol,srry

Leave A Comment