Christina Ricci might have been drinking

March 11th, 2010 // 154 Comments

Here’s an absolutely shit-faced Christina Ricci in Paris last night, and is anyone at all surprised to see Lindsay Lohan at the scene of the crime? That’s like seeing a fish in the ocean. If the ocean was 3/4ths gin.

Photos: INFdaily
superficial

  1. Hmmm

    thanks for that clarification on wtf the object in the first pic is…i was leaning towards butt plug…..

  2. Mugato1

    Ricci’s like 10 years older than Lohan and still is prettier than Lohan, even shitfaced.

  3. andy

    Does anyone else find it funny that even a totally shit-canned Ricci knows better than to have a photo taken with Lohan? Same party. Different frame. Suck it milkaholic.

  4. Luthor

    Prime examples of what to expect when you mix Jack Daniels, beer, and heroine. Maybe with a little cocaine chaser…

    Or maybe someone got into the barbiturates. Seconal anyone?

  5. andy

    also, the guy who’s one eye you see between the other dudes in pic 3 clearly needs no lessons from tyra on how to “smile with his eyes”

  6. r4i

    Have a feeling that Christina and Lindsay did some behind the scenes entertaining.

  7. it’s a shot being ejected from a shot glass

  8. the dude

    Someone should photoshop the first pic. Have the guy hold a dildo, since Ricci looks like she’s wants to swallow.

  9. HackSaw

    I’d hit it.

  10. wtf

    At least when Christina Ricci is wasted she still looks hot. Lindsay just turns into a drooling pile of fake tan spray and fail.

  11. yea, I’d hit it. twice for good measure.

  12. Monday Tuesday Thursday Wednesday

    Why is she partying with Joel Stein?

  13. She is beautiful.

  14. Rob2

    @ #2 Absolutely right. We all know of her as Lindsay! A bit like Gandhi in a way.

  15. See, that’s why hobbits shouldn’t drink too much mead.

  16. She more pretty and beautiful in this pics.but it not good for her to drink too much.

  17. captain america

    drunk ladies are perfect FUCKERS!!

  18. huerew

    I just found a wonderful place– Richmeeting.com—- the best place to date a millionaire man or beautiful woman.

  19. bmose

    I love the first picture. “I’ll hold you up, but I gotta get a picture of this!” And gaylord- with the artificially torn shirt about to get Dooshed.

  20. pappy smeary

    holy shit! its that thing from donnie darko, these bitches are timetravelin

  21. pappy smeary

    oh god these pics remind me of my girlfriend. shes such a drunkin mess of a whore

  22. wow! Lindsay yeah, but Christina! I hope she didn’t have to work in the early AM!

  23. KIKI

    Is Sonic a good hangover food? I pulled a Lindsay last night :(

  24. Rupert

    Cock goes where?

  25. maria

    christina and lindsay look so hot
    they should hook up

  26. cc

    LiLo, the magical, anorexic pixie of booze. Instead of the Valentine’s cherub firing arrows at people’s hearts, she’s the scrawny wretch firing shot glasses at people’s mouths.

  27. jjbeet

    Lohan stand there giggling like Linda Blair from The Exorcist…frightening…

  28. Amazing Larry

    She’s not called just Lindsay it’s Hohan or Lohan if your nice about it.

    Ricci doesn’t look drunk she’s fuk-dancin’ the guy.

  29. What a couple of drunken coke whores they both are a couple of prizes thats for sure their sure making Hollywood proud !!!

  30. hmmmmm

    I don’t usually comment on sites like this,but Ricci looks so sexy!!!

  31. party party party lets all get WASTED

  32. Shit ball 9000

    WTF is wrong with you, #8? You sick bastard

  33. Idon’t think that when people grow up, they will become morebroad-minded and can accept everything. Conversely, I think it’s aselecting process, knowing what’s the most important and what’s theleast. And then be a simple man

  34. Idon’t think that when people grow up, they will become morebroad-minded and can accept everything. Conversely, I think it’s aselecting process, knowing what’s the most important and what’s theleast. And then be a simple man

  35. That Guy

    I’ve always thought Christina was pretty hot. She just moved up another notch here. Love a girl who likes a drink or thirty.

  36. hohan is pretty

    I have to say, La Lohan looks really pretty. Hotter than Christina Ricci who looks kinda like a white Tila Teguila.

  37. xiannian

    I’m a BIG single girl, and need a real man to love. Are you interesting on me? Feel free to view my sexy personal photos at ______B la c k W h i t e D a t e . c O m ____by searching “TinaOE” which is for men to meet big women for love , for fUN ONLINE

  38. tony romo

    midget orgy

  39. Helena Handbasket

    I’ve loved Christina Ricci ever since Mermaids. Please keep her away from that other one.

  40. horndog

    Surprisingly, our fave single-name celebrity milkaholic lindsay is pretty here. Even though she’s drunk. Just sayin, you gotta give credit where credit is due.

  41. sex

    oldu?unu, ama çocuklar? dü?ünüyorum çok çok sessizce saatlerce oturmak zorunda ise onu evde 130. ugg outlet – February 28, 2010 11:56 AM….

  42. accurately reported facts. Information on this site may or may not be true

  43. accurately reported facts. Information on this site may or may not be true single girl, and need a real man to love. Are you interesting on me? Feel free to view my sexy personal…

  44. wood glue. You might need to sand your surface first if it has a finish it on it, so the glue will work and..

  45. ffdfddf

    40, With Lindsay’s drug and alcohol tolerance, it makes sense that it would take 20x that of Ricci to get plastered like that.

  46. cdizzle

    Drunken debauchery, you gotta love it. Are those people even part of the crew, or are they just trying to get a picture in?

Leave A Comment