Angelina Jolie & Johnny Depp on a boat and other news

March 17th, 2010 // 47 Comments

- Mackenzie Phillips got ripped off. [Dlisted]

- Lady GaGa is goddamn MacGuyer. [Lainey Gossip]

- Pamela Anderson’s vagina won’t stop at shorts. Mark my words. [DrunkenStepfather: Site is NSFW]

- Jennifer Aniston still doesn’t get movie premieres. [HollywoodTuna]

- David Letterman and Jimmy Kimmell join forces against Leno. [PopEater]

- Kendra Wilkinson sounds like an awesome mom. [TheFABlife]

- Amy Poehler’s pregnant again. [Huffington Post]

- Robert Pattinson thinks he’s James Dean now. [StarPulse]

- Shia LaBeouf hates Kourtney Kardashian. [Celebslam]

- George Clooney’s life continues to own. [PopSugar]

- Miley Cyrus is very spiritual in her “own way.” Read: If the south asks, I’m still a Christian. [Just Jared]

- Tim Burton picks out Helena Bonham Carter’s clothes. He has to. [The Blemish]

Follow The Superficial on Facebook || Twitter

Photos: Splash News
superficial

  1. Philipp

    shes gonna do him!!

  2. Karri

    she’s so beautiful…

  3. KIKI

    She better not suck the hot out of Johnnie. I will track her down with a wooden stake.
    Yes, that was a threat.

  4. wonkavision

    Wow! Johnny Depp looks really old.

  5. KIKI

    @ 5: Do you think I should book a flight to Italy?

  6. gigi, feeling a wave of sarcasm

    uh, yeaaahhhh…. these two: haven’t banged/ aren’t banging/ won’t bang in the future…. the countdown is underway good people

  7. Parker

    Whoever told her she’s beautiful should have kept his mouth shut. Good luck getting her to make you a sandwich after anal sex. She’ll probably ring the housemaid and ask her to do it so she can stay with you and (ugh) cuddle.

  8. she looks gorgeous!

  9. Peanutty

    These are airbrushed studio stills. Don’t get your panties in a bunch Loons. Damn thing has gills growing out of her neck and shit.

  10. Does anyone else think that his “other news” sentences should all read together like a short story?

    like

    “George Clooney’s life continues to own…

    …Miley Cyrus [because she] is very spiritual in her “own way.” Read: If the south asks, I’m still a Christian…

    …[Like] Tim Burton [who] picks out Helena Bonham Carter’s clothes. He has to…

    …Follow The Superficial on Facebook || Twitter”

  11. Anonymous

    Jennifer Anniston is far better than Jolie in every category imaginable. Pitt really blew it.

  12. Angie

    oh no I look horrible in these pics!! I am getting old!

  13. Sher Map

    Fish, Gaga is also like MacGyver!

  14. Umm

    I think you mean Shia LeBeouf hates Khloe, not Kourtney…

  15. bl

    imagine if these two reproduce and have a son. that boy is gonna have the most gorgeous manly jaw ever.

  16. Eva

    Kendra Story: Explains why so looks so effing old for her age.

  17. so damn beautiful

    She looks bloody gorgeous.
    Wow she and Johnny Depp should reproduce, that baby would be insanely goodlooking! Then again, she and Brad already have a baby that’s gonna be superbeautiful

  18. she is my idol. I love her so much. all the films she acts are very interesting.

  19. Angelina and Brad are the best couple i have ever known. She is so genious.

  20. Angelina and Brad are the best couple i have ever known. She is so genious.

    ______________________
    Eyelash Growth

  21. That is such a pretty and elegant set! And it’s got two of my favorite movie people on it, too.

  22. Don’t get your panties in a bunch Loons. Damn thing has gills growing out of her neck and shit.

  23. Darth

    So,what we got here? Johnny Depp pretending he’s doing this movie for the sake of humanity but under protest.And Angelina Jolie walking around with an arched back pretending she isn’t a pussycat in heat at all? She’s quite in shape btw.

  24. lots of Angelina Jolie NAKED PICS & VIDEOS at babylon-x.org.uk/angelina-jolie
    get it bros)
    NSFW!

  25. Whoever told her she’s beautiful should have kept his mouth shut. Good luck getting her to make you a sandwich after anal sex.

  26. captain america

    SHE STILL WON’T GET IT, folks!!

  27. Bay

    I love the body language. Their definitely sparking off each other. Can’t wait to see how this unfolds.

  28. me

    Yes, I believe this two feel a sort of attraction to each other, but… they have already a family and thousand of eyes watching around….

  29. Doc Schweinstrudel

    Parker, analfreak. That was funny

  30. Doc Schweinstrudel

    I fogot to say, I love Venezia and I love her.

  31. ffdfddf

    I was never into the younger Johnny Depp, but oh my older JD is a sexy man

  32. lola

    Johnny Depp does not seem interested in Angelina. She is trying to flirt with him, but he is a good man and loves his wife. They are acting in these shots and there still isn’t a strong connection.

  33. MBT

    Eyelash Growth

  34. Jennifer Anniston is far better than Jolie in every category imaginable. Pitt really blew it.

  35. Kendra Story: Explains why so looks so effing old for her age.

  36. shes gonna do him

  37. Mynannysmouse

    Johnny Depp looks like a small version of Pavarrotti. Jolie looks beautiful.

  38. Rachel

    Johnny Depp is beautiful, this is not my favorite hairstyle on him though. She looks beautiful!

    Both are a few of my favorite actors, interesting to see how this turns out :)

  39. Debbie

    I still can’t believe that Johnny Depp lowered himself to make a movie with “Skeletor”. He is so hot, and she is a bony, skinny, tired looking ho. Brad Pitt deserves what he got. He had a beautiful wife that loved him. Now he is stuck with “Mental Skeletor”.

  40. sulli more

    He looks suspicious of her.
    No wonder tho
    She is a bit of a sneak.

  41. sulli more

    He looks suspicious of her.
    No wonder tho
    She is a bit of a sneak.

  42. they look great together. is there a movie with those two?

  43. Very very sexy. Beautiful photo.

  44. maggie

    angelina jolie is gorgeous, she has the best bone structure ever!!!!!

Leave A Comment